לא תאמינו מה עשה מנהל הסופרמרקט לגנב שתפס

    דוד לזר 2 Comment on לא תאמינו מה עשה מנהל הסופרמרקט לגנב שתפס
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפתגם המפורסם אומר כי 'סוף גנב לתלייה', אבל מתברר שלא תמיד זה כך וכי יש מקרים יוצאי דופן.

    המקרה שלנו אירע במלזיה, אדם בן 31 נתפס גונב פירות ושתיה מסופרמרקט של חברת 'טסקו' הבינלאמית, ומה עשה בעל הבית?, לאחר שהוא ניהל שיחה עם הגנב הוא החליט לעשות מעשה רחום במיוחד.

    הגנב סיפר לבעל הבית כי מצבו הכלכלי הוא זה שהכריח אותו לבוא לחנות ולגנוב פירות ושתייה, "הילדים הקטנים שלי רעבים, ואין להם מה לאכול, לכן הייתי חייב לגנוב, אין לי כסף לרכוש להם את המוצרים", סיפר הגנב בכי מר.

    לדבריו של הגנב, "נאלצתי לעזוב את עבודתי כעובד קבלן לאחר שאשתי נפלה לתרדמת כתוצאה מסיבוך בלידה בשבוע שעבר והיא עדיין מאושפזת בבית החולים".

    "עברתי לגור עם קרובי משפחתי בכדי להיות קרוב לבית החולים שאשתי מאושפזת בו. הלכתי מבית החולים אל בית קרובי עם בני בן השנתיים – ואחרי שהלכנו יותר משעה, נכנסנו לסופרמרקט למחלקת האוכל ולקחתי כמה אגסים, תפוחים וכמה בקבוקי שתיה".

    מנהל החנות, העונה לשם רדזואן מעסאן, החליט שבמקום להסגיר את הגנב למשטרה – הוא הציע לו לעבוד בחנותו ולהתפרנס בכבוד, לא אחרי שהוא הזהיר אותו כי לעולם לא יעז יותר לגנוב.

    מעסאן סיפר כי "המצב שלו היה באמת נוגע ללב, ביקרנו בבית קרוביו, שהיה ריק ועני, הוא לא גנב פשוט. כששאלנו אותו, הוא הודה מיד, ואמר כי הוא גנב את הפירות והמשקאות כי בנו היה רעב".

    עוד הוא סיפר, "בכל 23 שנותי בתחום הקמעונאות, לא נתקלתי בגנבים שמודים כה בקלות במעשים שלהם. הרוב יתרצו בכל מיני תירוצים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ואוו כל הכבוד לבעל החנות

    2. 1

      ומה הפשע החמור יותר פגיעה בנפש או ברכוש?